Friday, September 24, 2010

Prakata

Segala puji bagi Allah S.W.T dan selawat serta salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad, keluarganya, para sahabatnya, dan sekalian Muslimin dan Muslimat. Syukur kepada Allah S.W.T, kerana dengan keizinan-Nya blog ini dapat dihasilkan. Tujuan blog ini dihasilkan adalah untuk memberi pendedahan tentang makna membuat keputusan, cara keputusan boleh dibuat, serta untuk menjelaskan serba sebanyak tentang membuat keputusan.

Membuat keputusan merupakan aspek yang penting dalam kehidupan setiap individu.Proses ini juga dikenali sebagai satu sistem kehidupan manusia. Suatu keputusan perlu dibuat dalam apa jua keadaan. Dalam blog ini pembaca dapat memahami proses-proses membuat keputusan, jenis membuat keputusan, halangan membuat keputusan serta lain-lain lagi yang boleh diaplikasikan dalam kehidupan harian seseorang untuk membuat keputusan.

Akhir kata, blog ini juga dapat beri manfaat kepada pembaca dan ilmu tentang membuat keputusan kepada semua golongan. Jesteru, saya memohon  kemaafan atas kesilapan dan kelemahan yang wujud. Sekian Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment